reklama

Tak teda Obyčajní či Neobyčajní?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nedávno som si prečítal blog Matoviča a to, čo som našiel v diskusi pod článkom ma nepríjemne prekvapilo. A vlastne nie. Sme na Slovensku nič iné som ani čakať nemohol. Ved Slováci - národ holubičí...

Ja som v podstate obyčajný človek. Nie, nepatrím do žiadneho politického zoskupenia, proste som.
Igora Matoviča som do volieb nepoznal, netušil som, že existuje a SaS som nevolil. Potom to pomaly začalo. Počnúc prekrúžkovaním z posledných miest, končiac vládnym programom. A tak pri čítaní prevažne diskusií som rozmýšľal nad tým, čo na ňom tým ľuďom preboha vadí? Vadí im, že Matovič je úprimný a priamy(niekdy až naivne)? Alebo to, že sa neboji otvoriť ústa a povedať veci tak ako sa v danom momente skutočne udiali? Alebo im vadí to, že si to môže dovoliť? Zabezpečený dávno je, sebavedomý je tiež dostatočne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Skúsme teraz použiť túto zaujímavú formuláciu: "Sú len štyria aj tak nič nepresadia, tak nech držia hubu a krok." Prípadne môžme dodať: "Hlavne, že Fico nieje vo vláde. Pomohli ste vo voľbách, teraz dajte pokoj"
Áno, ako keby som počul typického obyčajného slováka. Držať hubu a krok. Za internetom mať veľkohubé reči ale ked prídeme do reality tak radšej splynúť s davom a stiahnuť chvostík aj ked sa mi niečo nepáči. Jednoducho neozvať sa, veď načo, aj tak to nezmenim som len jeden. Krásny obyčajný prístup. Tak to potom na Slovensku aj vyzerá.

Pán Matovič, možno by ste sa mali premenovať. Na ľudí Neobyčajných. Pretože tak Vás beriem ja.
Konečne máme v politike niekoho, kto sa aspoň zatiaľ chová úprimne a priamo bez ochoty hrať utajené politické hry.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nemal nárok žiadať presadenie aspoň niektorých svojich bodov do vládneho programu?
Asi nie, lebo sú "len" štyria a aj tak nič nedokážu presadiť a do parlamentu sa nedostali ako samostatná strana ale súčasť SaS.

Preto je jeho správanie nezodpovedné?
Asi áno, pretože si otvoril ústa a podľa niektorých "ohrozuje stabilitu koalície" pričom sám niekoľkokrát pripomenul, že koalíciu padnúť nenechá.

Sú jeho body z programu písané neodborne ale jednoducho a zrozumiteľne?
Asi áno, nevidím dôvod, prečo by mali byť napísané vo forme v akej sa budú predkladať do parlamentu no to som asi jeden z mála.

A to, že nevie poriadne komunikovať s médiami?
Nedajte sa vysmiať páni dokonalí. podľa niektorých by do politiky mali chodiť len ľudia ostrieľaný v politických hrách, v nehanebnom klamaní do kamier a v naťahovaní sa s médiami?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A finálna perlička:

Je Igor Matovič nedôveryhodný politik?
Jednoznačne áno. Prečo? No lebo hovorí pravdu!!! Hovorí pravdu na plné ústa bez akejkoľvek sebareflexie. Proste je krásne úprimný. A preto je nedôveryhodný.

Keby to nebolo take smutné, tak by to bolo celkom zábavné. Slovensko - Absurdistan. Typickému obyčajnému slovákovi proste nevyhovieš.
Ale ved uvidíme za pár mesiacov. Uvidíme, či mu to vydrží a či sa naozaj pokúsi predložiť a presadiť niektoré z návrhov. A keď to ozaj skúsi, čo myslite - podarí sa mu to?

Neviem, mne bude stačiť, že sa pokúsi. Pokúsi sa o niečo s malou šancou na úspech,
kde by sa väčšina ľudí vzdala už dávno, úplne na začiatku pri skladaní sľubu.
Inak pozdravujem pána vincenta. Prototyp obyčajného ideálneho poslanca. Bude aspoň ticho a bude robiť to, čo mu iní povedia. Obrovský prínos. Viac takých do parlamentu!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A aby som Vás ďalej nenudil, poďme to ukončiť - Čo z toho teda vyplýva?

Matovič je zlý! Príliš úprimný! Príliš sebavedomí! S príliš veľkým egom!
Áno, je jednoducho neobyčajný a to vadí obyčajním Slovákom.

Byť poslancom koalície je zodpovednosť. Dvojnásobná v prípade obyčajných ľudí. Matovič vie, čo je v hre.

No radšej sa pochovať politicky ako ľudsky lebo viem, že keď sa ráno pozriem do zrkadla uvidím tam seba(teraz trochu kecám, dvadsať miliónov mi ešte nikto neponúkol)...

PS - nie, nie som naivný ale zatiaľ mám pocit, že Matovičovi dôverujem. Prečo? Keby som tak vedel...

Lubomir Medvecky

Lubomir Medvecky

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obycajny a mozno aj neobycajny. Som biely a mozno aj cierny. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu